Thursday 9 May 2013

Trying to conceive part 2_ovulation test kit

So lepas dah tahu bila anda sepatutnya berovulasi..sila ke Guardian or watson beli ovulation test kit








Mahal oi yang ai beli.Rm59.90 dalam tu ada 5 strips so boleh test start dari hari ke 14 sehingga la anda dapat nampak 2 line macam dalam gambar pertama tu.

Kalau dah ada 2 line bermakna ovulasi akan berlaku dalam tempoh 24 jam jadi sila catatkan ovulasi anda berlaku pada hari yang ke berapa ok..?

Kalau rasa nak try dapatkan baby..boleh bersama pada hari anda berovulasi..


Kalau belum ada rezeki..anda boleh try lg next month sebab sekarang dah ada hari sasaran kan..boleh la prepare awal awal.

Ai dah start guna ovulation kit ni masa husband away since MArch so i agak yakin la nak guna untuk try conceive baby masa last April..

Hopefully ada hasil..

Sekarang ni masih tengah tunggu ..baru 2 hari period missed.

Hopefully period missed selama 9 bulan =)

Ya allah semoga impian saya nak dpt baby tercapai..xbulan ni pon xapa..asalkan Kau bagi jua..


Aminnnnn..

Selamat berjaya ye!nanti ai update"_"

9 comments:

  1. good luck.. inshaaAllah ada rezeki tu (^_^)

    ReplyDelete
  2. aminn..insyaallah..sy pon tgh berusaha juga. beli ovulation test kit online, RM30 untuk 30pcs..murah kan? tp tiap kali guna maby perlukan 5-6pcs sehingga jumpa tarikh btul2 kita tgh ovulate untuk bulan tu. stakat ni dah guna 2 bulan tp lom ada rezeki. Hopefully, pasni ada.

    ReplyDelete
  3. gud luck ayeen.. insyaALLAH.. ada rezeki

    ReplyDelete
  4. ayeen, kat sini pon ada jual http://www.marihamil.com/2012/02/ovulation-predictor-kits-uji-waktu.html# atau pon kat sini yg i beli http://www.facebook.com/pages/Happy-To-Be-Pregnant/388076057897109 sorry, harga yg i komen tu tak tepat coz i pon dah ingat2 lupa.masa i beli 30pcs tu, penjual bg free pregnancy test 2 pcs skali ;)

    ReplyDelete